Chceli ste zaplatiť v eshope objednávku a platba online bránou vám zlyhala? Mám pre vás dobrú správu - u nás sa vám to už nestane. Rozbehli sme REŠTART PLATBY.
Za chvíľku vám prezradím ako použiť reštart platbu, poďme sa však najprv pozrieť - prečo dochádza k nedokončeným platbám?
Dôvody bývajú rôzne, niekedy naozaj malicherné:
- pri platení zistíte, že nemáte pri sebe mobil, aby ste platbu overili
- nastavili ste si na účte nízke limity na internetové platby
- zadali ste chybne overovací kód
- odozva vašej banky je príliš dlhá a platba bola prerušená
Riešenie:
Od februára sme nasadili novinku, ktorá v týchto situáciách vracia zákazníka do hry a umožňuje platbu dokončiť.
Ako to funguje?
Online platobná brána stráži stav platby a keď pôvodná platba skončí nezdarom, ponúkne zákazníkovi opakovanie, a to buď pôvodnou alebo novou platobnou metódou.
Jednoduché však?