S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Odteraz všetky online platby ukončené.

18.02.2022

Odteraz všetky online platby ukončené.

Poradíme vám ako použiť reštart platby v online bráne pri nákupe v eshope.

Chceli ste zaplatiť v eshope objednávku a platba online bránou vám zlyhala? Mám pre vás dobrú správu - u nás sa vám to už nestane. Rozbehli sme REŠTART PLATBY.

Za chvíľku vám prezradím ako použiť reštart platbu, poďme sa však najprv pozrieť - prečo dochádza k nedokončeným platbám?




Dôvody bývajú rôzne, niekedy naozaj malicherné:

- pri platení zistíte, že nemáte pri sebe mobil, aby ste platbu overili

- nastavili ste si na účte nízke limity na internetové platby

- zadali ste chybne overovací kód

- odozva vašej banky je príliš dlhá a platba bola prerušená




Riešenie:
Od februára sme nasadili novinku, ktorá v týchto situáciách vracia zákazníka do hry a umožňuje platbu dokončiť.

Ako to funguje?
Online platobná brána stráži stav platby a keď pôvodná platba skončí nezdarom, ponúkne zákazníkovi opakovanie, a to buď pôvodnou alebo novou platobnou metódou.


Jednoduché však?
ZTAyZTJkMD